reklama

Miliónová svadba

Po niekoľkých mesiacoch som docestovala domov na prázdniny. Dôvod? Potrebovala som sa nadýchať domova a dodať energiu od mojich blízkych či známych. Najviac energie získate úprimných objatím. Okrem tohto dôvodu som prišla domov kvôli mojej sestre, ktorá sa rozhodla spojiť život spolu s teraz už mojim švagrikom, čiže jej snúbencom a mužom jej života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Prišla som pár dni pred svadbou. Prípravy boli vo veľkom prúde, len ja som bola úplne mimo a robila som čo mi povedali. Prišiel deň D, ktorý zmenil život dvom ľuďom. Bola to nádhera. Všetci sme sa zišli ako každé leto pri ohni, len tento krát to bolo v slávnostnom oblečení a v reštaurácii, kde bola pre nás prichystaná hostina ako sa patrí. V jednoduchosti je krása a v takejto kráse sa konala celá svadba, od vypýtania ruky nevesty cez sobáš, až po hostinu a tanec. Všade som cítila lásku a úprimné prianie, aby boli šťastní. Bola to radosť a zároveň rozlúčka, boli to slzy radosti, slová úprimnosti a čakanie tej chvíle, keď si povedia „áno“ do spoločného života. Úsmev na tvári a slzy v očiach som videla u každého z rodiny. Vždy bola pre mňa silná káva, keď som videla plakať muža. Vidieť slzy v očiach mojich bratov bol nádherný moment, pretože som si uvedomila ako veľmi ju ľúbia a že je v ich živote veľmi dôležitou osobou. Ja som bola nesmierne šťastná pretože som vedela za koho sa vydáva a zároveň som bola smutná a slzy mi tiekli po lícach, pretože som si uvedomila tú zmenu v našich životoch, v našej rodine. Vždy som chcela zažiť taký úprimný úsmev cez slzy. Usmievala som sa a zároveň plakala, pretože bola nádherná, usmievavá a tak nesmierne šťastná. A prečo som to vlastne nazvala miliónová svadba? Platili sa milióny? Nie. Jej šaty stáli milióny? Nie. Bolo tam milión ľudí? Nie. Tak prečo vlastne? Pretože miestnosť bola naplnená toľkou láskou, že som ju mohla krájať pre milión ľudí. Akosi nedokážem presne opísať ten zážitok a nádherný pocit, ktorý som mala v ten deň. Nemám slov, ale ten pocit mám doteraz a navždy to bude zapísané v mojej pamäti a v mojom srdci. A čo môže zmeniť tento zážitok na ešte krajší bude hádam moja svadba, keď budem mať možnosť byť nevestou v nádherných bielych šatách. Ďakujem všetkým mojim blízkym, že táto svadba bola pre mňa najkrajším zážitkom v mojom živote. Ďakujem za tú lásku a súdržnosť, ktorá mi dodala nový dych do života a ukázala, že aj keď život je ťažký je predsa tak krásny.

Anna Bodnárová

Anna Bodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Naplniť svoj Osobný príbeh je jedinou povinnosťou človeka. A keď niečo chceš, celý Vesmír sa spojí, aby si to dosiahol.“ (P.Coelho) Zoznam autorových rubrík:  Moje úvahy, myšlienky...Má život zmysel?Láska a život

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu