reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Bodnárová

Anna Bodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Naplniť svoj Osobný príbeh je jedinou povinnosťou človeka. A keď niečo chceš, celý Vesmír sa spojí, aby si to dosiahol.“ (P.Coelho) Zoznam autorových rubrík:  Moje úvahy, myšlienky...Má život zmysel?Láska a život

reklama

Má život zmysel?

Už je to dávno

Anna Bodnárová

Už je to dávno

Je to ťažké a bolestivé, že ani neviem odkiaľ mám začať. Stalo sa to pred viac ako piatimi rokmi. V hlave si všetko spätne premietam a ukazuje sa mi život videný ružovými okuliarmi.

  • 7. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 421x
  • 2
Stratený úsmev...

Anna Bodnárová

Stratený úsmev...

Kráčam po chodbe a v rukách držím veľkú kopu čistého prádla. Myšlienkami som úplne niekde inde, ako sa v skutočnosti nachádzam. Výraz mojej tváre je iný ako zvyčajne. Je bez úsmevu. Ale prečo? Čo sa stalo s mojim úsmevom? Nachvíľu som sa zamyslela.

  • 11. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 198x
  • 7
Myslíš, že je to láska?

Anna Bodnárová

Myslíš, že je to láska?

Po nekonečne dlhých hodinách cestovania som docestovala na miesto, pre ktoré som sa rozhodla len tri týždne pred mojim príchodom sem. Čakali nás na letisku a bez váhania nás na privítanie objali a pustili sa s nami do reči.

  • 27. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 316x
  • 7
15 minút v obchodnom centre

Anna Bodnárová

15 minút v obchodnom centre

Krásny deň na obzore, slnko nádherne svieti, je sobota, takmer žiadna práca... No ktože by už len ostával doma a trčal v tak pekný deň zatvorený v dome? Tak my teda nie! A vybrali sme sa teda na výlet autobusom.

  • 17. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 155x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu